Sunday, February 12, 2012

Please translate English to Japanese (part 2)?

Please translate this to Japanese (no romaji):





"Thank you for the friend request. I didn't notice the notification immediately because my Japanese is poor."|||フレンドリクエスト、ありがとうございます。 日本語があまりできないので、お知らせに気付きませんでした。


furendo rikuesuto, arigatou gozaimasu. nihongo ga amari dekinai node, oshirase ni kizukimasen deshita.|||I think :

フレンドリクエストありがとうございます . 私はいなかったの\'tの通知は、通知直ちに私の日本語が悪いため、.|||フレンドリクエストありがとうございます。私の日本語は貧しい人々はすぐので、私は通…

No comments:

Post a Comment