Thursday, January 26, 2012

Can a native Japanese translate some Japanese to English for me?

1. あなたの日本語ちょっとおかしいよね。


2. Xin chao言ってはベトナム語だよ。


3. 私はあなたの事知りたくないよ。


4. だって私もあなたに冗談したかったんだ。


5. 私の事楽しんでね。私は今32才だよ。


6. 結婚 してるんだよ。私たちこそ


7. あなたから 何か面白いことを聞きたいよ。


7. 続けて.....|||1. Your Japanese is little bit strange.


2. 'Xin chao' はベトナム語だよ。is correct.


Xin Chao is Vietnamese.


3. I don't want to know you.


4. だって私もあなたに冗談言いたかったんだ。is correct.


coz i want to have a joke with you.


5. 私の事楽しんでね。私は今32才だよ。


this sentence is little bit strange. its like she's talking about something sexual...


私は今32才だよ。私と一緒に 今を楽しんでね。is ok.


im 32 yrs old now. let's enjoy now with me.


6. 私たちこそ結婚 してるんだよ。is ok.


we are the one married.


or you want to say something different??


7. I want to hear some joke from you.


or


i want to hear some enjoyable story from you.


8. plz go on ...|||Your Japanese is a bit strange.


Xin Chao is Vietnamese.


I don't want to know you!


It was a joke.


Don't mind what I say, alright? I'm 32 today!


I'm married! Definitely.


I want to hear something interesting from you.


To be continued...

No comments:

Post a Comment